ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW DA-2201-15-17-BIP
Dotyczy ogłoszenia o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki nr DA-2201-15-17-BIP z dnia 8.12.2017 na dostawę odczynników
ODPOWIEDZI NA PYTANIA WYKONAWCÓW
Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk z siedzibą w Warszawie przy ul. Wilczej 64, zwany dalej „Zamawiającym” działając na podstawie przepisów art. 38 ust. 2 i w związku z art. 38 ust. 1 pkt. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1579, 2018 z późn. zm.), zwanej dalej „ustawą Pzp”, przekazuje odpowiedzi na złożone przez wykonawców zapytania:
Pytanie 1:
Dotyczy : rozdziału IV treści ogłoszenia, ustęp 3.
Czy Zamawiający wyrazi zgodę na uzupełnienie tego zapisu o:
„ lub Wykonawca zapewni stały dostęp Zamawiającemu ( 24h, 7 dni w tygodniu ) do kart charakterystyki produktu oraz certyfikatów na swojej stronie internetowej, a na żądanie Zamawiającego niezwłocznie dostarczy drogą emailową lub w formie wydrukowanej.”
Prośbę swoją motywujemy tym, iż w przypadku naszej firmy proces realizacji zamówienia nie przewiduje dostarczania w/w dokumentów wraz z towarem. Ze względów na politykę ekologiczną firmy udostępniamy wymagane dokumenty w formie elektronicznych plików na naszej stronie.
Odpowiedź:
Tak, Zamawiający wyraża zgodę.
Treść odpowiedzi dostępna:TUTAJ
Ogłoszenie o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki z dnia 8.12.2017 r. numer ogłoszenia DA- 2201-15-17-BIP
Podstawa prawna ogłoszenia: art. 4d ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2017 r., poz. 1579, 2018 z późn. zm.) w związku z art. 30d ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615, z późn. zm.).
- Nazwa i adres Zamawiającego:
MUZEUM I INSTYTUT ZOOLOGII
POLSKIEJ AKADEMII NAUK
- Wilcza 64
00-679 Warszawa
tel.: 22 629 32 21
fax.: (0 22) 629 63 02
- Osoby do kontaktu w sprawie zamówienia:
Grzegorz Lipski, Justyna Łukiewicz, Maciej Ciulkin
- Strona internetowa Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej):
III. Rodzaj zamówienia: dostawy [X] usługi [ ]
- Opis przedmiotu zamówienia/zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników:
Zadanie nr 1: Polimeraza DreamTaq DNA (5U/ul) ThermoFisher Scientific 5x500U, nr kat.: EP0703 – 1 op.
Zadanie nr 2. ATP Solution (100 mM) 0,25 mL, ThermoFisher Scientific, nr kat.: R0441 – 1 op.
Zadanie nr 3. T4 DNA Ligase (2 000 000 units/ml), NEB, nr kat. M0202T – 1 op.
Zadanie nr 4. Enzym MunI (MfeI) (10 U/µL), 300U, ThermoFisher Scientific, nr kat.: ER0751 – 1szt.
Zadanie nr 5. Enzym XapI (ApoI) (10 U/µL), 500U, ThermoFisher Scientific, nr kat.: ER1381 – 1szt.
Zadanie nr 6. Enzym EcoRI (10 U/µL), 5000U, ThermoFisher Scientific, nr kat.: ER0271 – 1szt.
Zadanie nr 7. Enzym Bsu15I (ClaI) (10 U/µL), 600U, ThermoFisher Scientific, nr kat.: ER0141 – 1szt.
Zadanie nr 8: HotStarTaq DNA Polymerase (250 U), Qiagen, nr kat.: 203203 – 1szt.
- Ze względu na zapewnienie ciągłości i jednorodności badań, miarodajności i powtarzalności wyników w prowadzonych badaniach naukowych Zamawiający nie dopuszcza produktów równoważnych.
- Zamawiający wymaga dołączenia przy realizacji zamówienia certyfikatów jakości oraz charakterystyk wszystkich odczynników, które obejmuje dane zamówienie.
- Miejsce dostawy:
Stacja Ornitologiczna MiIZ PAN, ul. Nadwiślańska 108, 80-680 Gdańsk, Magdalena Zagalska-Neubauer
- Uzasadnienie zastosowania art. 4d ust.1 pkt 1 PZP – oświadczenie dysponenta środków
Przedmiotem zamówienia jest dostawa służąca wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych.
Nie służą one prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej, służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.
- Termin realizacji: 3 tyg. od daty zlecenia zamówienia
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać:
- Dane teleadresowe firmy – numer NIP, REGON firmy, KRS firmy itp.
- Wskazanie osoby do kontaktu w sprawie oferty (numer telefonu i e-mail).
- Proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem informacji którego zadania dotyczy oferta Wykonawcy ze wskazaniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Termin obowiązywania oferty wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
- Kopię dokumentu z którego wynika uprawnienie lub upoważnienie osób podpisujących ofertę w imieniu wykonawcy (np. wydruk z KRS, wydruk CEIDG);
- Kopię pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy składającego ofertę o ile dotyczy.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod groźbą odrzucenia oferty w przypadku złożenia ich w większej liczbie niż jedna.
- Oferta wraz z załącznikami powinna zostać podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
VIII. Kryteria oceny ofert
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:
cena 100%
- Zamawiający udzieli wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
- Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia ( w szczególności podatki, koszt transportu, ubezpieczenia i dostawy) oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Terminy płatności
Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
- Miejsce i termin składania ofert
- Oferta powinna być przesłana w formie pisemnej (przesłanie pocztą, kurierem lub osobiście).
Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane :
Muzeum i Instytut Zoologii PAN
Ul. Wilcza 64
00-679 Warszawa
oraz oznakowane następująco:
„Oferta na dostawę odczynników dotyczy zamówienia DA-2201-15-17-BIP”
- Miejsce i termin składania ofert: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pokój 100, I p. nie później niż do godz 11:00 do dnia 15.12.2017r
- Oferty muszą wpłynąć do Zamawiającego przed terminem składania, pod groźbą odrzucenia oferty złożonej po terminie.
- Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu z postępowania wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu, ofertach odrzuconych z powodu niezgodności ich treści z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu, Zamawiający zawiadomi wykonawców drogą elektroniczną.
XII. Zastrzeżenia prawne.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w dowolnym czasie bez podawania przyczyny:
- Modyfikacji warunków udziału w postępowaniu;
- Zmiany przedmiotu zamówienia;
- Unieważnienia postępowania;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podawania przyczyny.
XIII. Załączniki:
- Formularz ofertowy
..........................................................
(podpis osoby upoważnionej)
Zatwierdzam treść ogłoszenia o udzielanym
zamówieniu z dziedziny nauki
Treść ogłoszenia dostępna: TUTAJ
Formularz ofertowy dostepny: TUTAJ
Odpowiedzi na pytania wykonawców:TUTAJ
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki z dnia 27.09.2017 r numer ogłoszenia 13/2017
Ogłoszenie
o udzieleniu zamówienia z dziedziny nauki z dnia 27.09.2017 r
numer ogłoszenia 13/2017
Podstawa prawna ogłoszenia: art. 4d ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164) w związku z art. 30d ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615, z późn. zm.).
- Nazwa i adres Zamawiającego:
MUZEUM I INSTYTUT ZOOLOGII
POLSKIEJ AKADEMII NAUK
- Wilcza 64
00-679 Warszawa
tel.: 22 629 32 21
fax.: (0 22) 629 63 02
- Strona internetowa Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej): http://bip.miiz.waw.pl/
- Rodzaj zamówienia: dostawy [X] usługi [ ]
- Opis przedmiotu zamówienia/zakres zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników w podziale na zadania:
Pakiet I: z wykorzystaniem sekwenatora Beckman Coultar
Zadanie 1: Separation Gel LPAI 10 mL, 2 op.
Zadanie 2: Sample Loading Solution 6.0 mL, 5 op.
Zadanie3: DNA Size Standard Kit 400BP, 2 op.
Zadanie4: GenomeLab Separation Buffer, 4/pk, 5 op.
Zadanie 5: Anty-Inhibitor PCR, 500 rxns, RP51, 3 op.
Pakiet II:
Zadanie 1: Termostabilna polimeraza DNA Taq, rekombinowana, opakowanie 500U (5U/ul) –
2 opakowania
Zadanie 2: Bufor TBE 10X, opakowanie 1L – 1 opakowanie
Pakiet III:
Zadanie nr 1: zestaw: odczynnik Giemsa 500 ml + bufor rozcieńczający bufor Giemsy (pH 7.0) 1000 ml
- Liczba złożonych ofert : 6
- Zestawienie złożonych ofert wraz z podaniem cen:
PAKIET I:
Zadanie nr 1
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
1. |
TK Biotech Ul. Królewicza Jakuba 40a 02-956 Warszawa |
912,70 zł |
1122,62 zł |
Zadanie nr 2
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
1. |
TK Biotech Ul. Królewicza Jakuba 40a 02-956 Warszawa |
1486,00 zł |
1827,78 zł |
Zadanie nr 3
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
1. |
TK Biotech Ul. Królewicza Jakuba 40a 02-956 Warszawa |
876,90 zł |
1078,59 zł |
Zadanie nr 4
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
1. |
TK Biotech Ul. Królewicza Jakuba 40a 02-956 Warszawa |
1199,75 zł |
1475,69 zł |
Zadanie nr 5
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
1. |
BLIRT S.A. ul. Trzy Lipy 3/1,38 80-172 Gdańsk |
1833,00 zł |
2254,59 zł |
2. |
TK Biotech Ul. Królewicza Jakuba 40a 02-956 Warszawa |
1935,00 zł |
2380,05 zł |
PAKIET II:
Zadanie nr 1
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
|
1. |
EURx Sp. Zo.o. Ul. Przyrodników 3 80-297 Gdańsk |
270,00 zł |
291,60 zł |
|
2. |
BLIRT S.A. ul. Trzy Lipy 3/1,38 80-172 Gdańsk |
510,00 zł |
550,80 zł |
|
3. |
Promega Gmbh |
800,00 zł |
984,00 zł |
|
4. |
Life Technologies Polska Sp. Zo.o. Ul. Bonifraterska 17 00-203 Warszawa |
1159,38 zł |
1252,14 zł |
|
5. |
POLGEN Sp. Zo.o.-Sp. K. Ul. Puszkina 80 92-516 Łódź |
1548,06 zł |
1671,90 zł |
|
Zadanie nr 2
Numer oferty |
Nazwa (firma) i adres wykonawcy |
Cena netto |
Cena brutto |
|
1. |
EURx Sp. Zo.o. Ul. Przyrodników 3 80-297 Gdańsk |
120,00 |
147,60 zł |
|
2. |
Promega Gmbh |
140,00 zł |
172,20 zł |
|
3. |
POLGEN Sp. Zo.o.-Sp. K. Ul. Puszkina 80 92-516 Łódź |
145,86 zł |
179,41 zł |
|
4. |
Life Technologies Polska Sp. Zo.o. Ul. Bonifraterska 17 00-203 Warszawa |
455,10 zł |
559,77 zł |
|
5. |
BLIRT S.A. ul. Trzy Lipy 3/1,38 80-172 Gdańsk |
620,00 zł |
762,60 zł |
|
Wyjaśnienie Zamawiającego:
Dotyczy Pakietu II zadania 1 i 2
Wykonawca zagraniczny (Promega Gmbh) w swojej ofercie w Pakiecie II w zadaniu 1 podał cenę netto i brutto w wysokości 800,00 zł oraz w Pakiecie II w zadaniu 2 podał cenę netto i brutto w wysokości 140,00 zł.
W celu porównania ofert, dla zachowania uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców, Zamawiający uwzględnił podatek VAT.
PAKIET III:
Zadanie nr 1
Nie złożono żadnej oferty.
- Propozycja wybory oferty najkorzystniejszej :
PAKIET I:
- w zakresie zadań 1, 2, 3, 4, TK Biotech, Ul. Królewicza Jakuba 40a, 02-956 Warszawa;
- w zakresie zadań 5 BLIRT S.A. , ul. Trzy Lipy 3/1,38 80-172 Gdańsk;
PAKIET II:
- w zakresie zadań 1 i 2 EURx Sp. Zo.o. Ul. Przyrodników 3, 80-297 Gdańsk;
PAKIET III:
- w zakresie zadań 1 Nie złożono żadnej oferty;
- Uzasadnienie wyboru oferty najkorzystniejszej :
PAKIET I:
- w zakresie zadań 1, 2, 3, 4 jedyna złożona oferta uznana za najkorzystniejszą;
- w zakresie zadań 2 oferta uznana za najkorzystniejszą;
PAKIET II:
- w zakresie zadań 1 i 2 oferta uznana za najkorzystniejszą;
PAKIET III:
- w zakresie zadań 1 nie złożono żadnej oferty;
- Uzasadnienie odrzucenia oferty (o ile dotyczy) : ---------------------
- Wykonawca, któremu udzielono zamówienia :
PAKIET I:
- w zakresie zadań 1 TK Biotech, Ul. Królewicza Jakuba 40a, 02-956 Warszawa
- w zakresie zadań 2 BLIRT S.A. , ul. Trzy Lipy 3/1,38 80-172 Gdańsk;
PAKIET II:
- w zakresie zadań 1 i 2 EURx Sp. Zo.o. Ul. Przyrodników 3 80-297 Gdańsk;
PAKIET III:
- w zakresie zadań 2 nie wpłynęła żadna oferta:
- Informacja o nieudzieleniu tego zamówienia:
Czy zamówienia udzielono TAK [X] NIE [ ]
Warszawa, dnia 27.09.2017 r.
(miejscowość)
..........................................................
(podpis osoby upoważnionej)
Zatwierdzam treść ogłoszenia o udzieleniu
zamówienia z dziedziny nauki)
Treść ogłoszenia dostępna: TUTAJ
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NIEOBJĘTEGO USTAWĄ PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Ogłoszenie
o udzielanym zamówieniu z dziedziny nauki z dnia 06.07.2017 r.
numer ogłoszenia DA- 2201-10-17-BIP
Podstawa prawna ogłoszenia: art. 4d ust 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) w związku z art. 30d ustawy z dnia 30 kwietnia 2010 r. o zasadach finansowania nauki (Dz. U. Nr 96, poz. 615, z późn. zm.).
- Nazwa i adres Zamawiającego:
MUZEUM I INSTYTUT ZOOLOGII
POLSKIEJ AKADEMII NAUK
ul. Wilcza 64
00-679 Warszawa
tel.: 22 629 32 21
fax.: (0 22) 629 63 02
- Osoby do kontaktu w sprawie zamówienia:
Maciej Śliwiński
e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
- Strona internetowa Zamawiającego (Biuletyn Informacji Publicznej):
III. Rodzaj zamówienia: dostawy [X] usługi [ ]
IV. Opis przedmiotu zamówienia/zakres zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników:
Zadanie 1: alkohol etylowy 96% do celów naukowych. 371 litrów.
Zadanie 2: Alkohol etylowy CZDA 99,8% bezwodny opakowanie 0,5 litra. – 37 litrów
Zadanie 3: Zestaw do sekwencjonowania: NextSeq® 500/550 Mid Output Kit v2 (150 cycles)
Zadanie 4: GeXP DNA Size Standard Kit - 400, 10 op.
2. Miejsce dostawy:
Zadanie 1,2,4: Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk, ul. Wilcza 64, Warszawa 00-679, Polska
Zadanie 3: Potsdam University Evolutionary Adaptive Genomics Institute for Biochemistry and Biology Faculty for Mathematics and Natural Sciences Karl-Liebknecht- Str. 24-25, Haus 29D-14476 Potsdam
V. Uzasadnienie zastosowania art. 4d ust.1 pkt 1 PZP – oświadczenie dysponenta środków
Przedmiotem zamówienia jest dostawa służąca wyłącznie do celów prac badawczych, eksperymentalnych, naukowych lub rozwojowych.
Nie służą one prowadzeniu przez zamawiającego produkcji masowej, służącej osiągnięciu rentowności rynkowej lub pokryciu kosztów badań lub rozwoju.
VI. Termin realizacji: do 30 dni od złożenia zamówienia
VII. Opis sposobu przygotowania oferty:
Oferta powinna zawierać:
- Dane teleadresowe firmy – numer NIP, REGON firmy, KRS firmy itp.
- Wskazanie osoby do kontaktu w sprawie oferty (numer telefonu i e-mail).
- Proponowaną cenę netto i brutto za realizację zamówienia z uwzględnieniem informacji którego pakietu i którego zadania dotyczy oferta Wykonawcy ze wskazaniem wszelkich kosztów niezbędnych do realizacji zamówienia, w tym cenę towaru, koszty transportu do siedziby Zamawiającego.
- Termin obowiązywania oferty wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
- Dodatkowe dokumenty i oświadczenia:
- Kopię dokumentu z którego wynika uprawnienie lub upoważnienie osób podpisujących ofertę w imieniu wykonawcy (np. wydruk z KRS, wydruk CEIDG);
- Kopię pełnomocnictwa do reprezentacji Wykonawcy składającego ofertę o ile dotyczy.
6. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, pod groźbą odrzucenia oferty w przypadku złożenia ich w większej liczbie niż jedna.
7. Oferta wraz z załącznikami powinna zostać podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.
VIII. Kryteria oceny ofert
- Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie kierować się następującymi kryteriami:
cena 100%
- Zamawiający udzieli wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym ogłoszeniu i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane wyżej kryteria oceny ofert.
3. Cena podana w ofercie obejmuje wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia ( w szczególności podatki, koszt transportu, ubezpieczenia i dostawy) oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
IX. Terminy płatności
Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
X. Miejsce i termin składania ofert
1. Oferta powinna być przesłana w formie pisemnej (przesłanie pocztą, kurierem lub osobiście).
Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane :
Muzeum i Instytut Zoologii PAN
Ul. Wilcza 64
00-679 Warszawa
oraz oznakowane następująco:
„Oferta na dostawę odczynników dotyczy zamówienia DA-2201-10-17-BIP”
2. Miejsce i termin składania ofert: Muzeum i Instytut Zoologii PAN, ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa, pokój 100, I p. nie później niż do godz. 10.00 do dnia 14.07.2017
3. Oferty muszą wpłynąć do Zamawiającego przed terminem składania, pod groźbą odrzucenia oferty złożonej po terminie.
XI. Informacje dotyczące wyboru najkorzystniejszej oferty.
O wyborze najkorzystniejszej oferty, wykluczeniu z postępowania wykonawców, którzy nie wykazali spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w ogłoszeniu, ofertach odrzuconych z powodu niezgodności ich treści z wymaganiami określonymi w ogłoszeniu, Zamawiający zawiadomi wykonawców drogą elektroniczną.
XII. Zastrzeżenia prawne.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania w dowolnym czasie bez podawania przyczyny:
- Modyfikacji warunków udziału w postępowaniu;
- Zmiany przedmiotu zamówienia;
- Unieważnienia postępowania;
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewybrania żadnej oferty bez podawania przyczyny.
XIII. Załączniki:
- Formularz ofertowy
..........................................................
(podpis osoby upoważnionej)
Zatwierdzam treść ogłoszenia o udzielanym
zamówieniu z dziedziny nauki
Treść ogłoszenia dostepna : TUTAJ