Konkurs na stanowisko naukowe w Pracowni Badań Ornitologicznych
DYREKTOR MUZEUM I INSTYTUTU ZOOLOGII PAN W WARSZAWIE
OGŁASZA KONKURS NA STANOWISKO
Adiunkta, Profesora nadzwyczajnego, Profesora zwyczajnego
Poszukujemy pracownika naukowego do Pracowni Badań Ornitologicznych Muzeum i Instytucie Zoologii PAN — Praca w Stacji Ornitologicznej w Gdańsku (Wyspa Sobieszewska).
Wymagania stawiane kandydatowi:
1. Wykształcenie wyższe o profilu biologicznym
2. Stopień naukowy co najmniej doktora
2. Predyspozycje do pracy naukowej, wiedza i doświadczenie w terenowych badaniach ekologicznych.
3. Udokumentowany dorobek naukowy, w tym publikacje w czasopismach w listy filadelfijskiej
4. Doświadczenie w przygotowywaniu projektów badawczych finansowanych ze źródeł zewnętrznych.
5. Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
6. Umiejętność pracy w zespole.
Wymagane dokumenty:
- Plan badań naukowych kandydata na kolejne 3 lata, uwzględniający specyfikę jak i obecną tematykę badań Stacji Ornitologicznej
- CV.
- Wykaz publikacji i opis dorobku naukowego.
- Inne dokumenty uznane za kandydata za ważne.
- Nazwiska i adresy osoby/osób mogącej udzielić referencji.
- Kwestionariusz osobowy
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r.z późn. zm.) o ochronie danych osobowych).
Dokumenty - z dopiskiem na zaklejonej kopercie „Konkurs na stanowisko naukowe w Stacji Ornitologicznej MiIZ PAN” - należy składać do dnia 15 sierpnia 2017 r. w Sekretariacie MiIZ PAN (ul. Wilcza 64, 00-679 Warszawa).
Komisja zastrzega sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi kandydatami.
Informacje o Stacji Ornitologicznej, realizowanych projektach itd. można znaleźć na stronie: www.stornit.gda.pl
Rozstrzygnięcie Konkursu – nastąpi do dnia 30 sierpnia 2017 r.
Informujemy o rozpoczętym naborze na studia doktoranckie
patrz - TUTAJ
MIIZ PAN POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO INFORMATYKA
MIIZ PAN
poszukuje osoby na stanowisko informatyka
Od kandydata oczekiwana jest znajomość:
- Obsługi informatycznej serwerów:
aktualizacja systemów, kontrola działania usług, administracja IIS, administracja Apache.
- Administracji macierzy dyskowej
- wykonywania kopii bezpieczeństwa oprogramowania systemowego, aplikacyjnego i bazodanowego (Linux, Windows)
- Konfigurowania serwerów pocztowych i routingowych;
- Administrowania sieciami komputerowymi
Dodatkowe atuty:
- Helpdesk (środowisko Windows, pakiet Office)
- Umiejętność serwisowania komputerów PC.
- Administrowanie stronami internetowymi (CMS), instalowanie oraz aktualizacja oprogramowania;
WYMAGANE DOKUMENTY
1. Szczegółowe CV (z uwzględnieniem przebiegu dotychczasowego zatrudnienia);
2. List motywacyjny;
3. Informacje o osobach mogących udzielić referencji lub opinii o kandydacie mile widziane
Prosimy o dołączenie podpisanej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w ramach konkursu na stanowisko informatyka w MIZ PAN zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 o ochronie danych osobowych.
Wymagane dokumenty należy przesłać na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. terminie do13 stycznia 2017 r.
Dokumenty powinny zawierać dopisek: dotyczy konkursu na stanowisko informatyka
Muzeum i Instytut Zoologii zastrzega sobie możliwość kontaktu jedynie z wybranymi kandydatami oraz prawo do powiadomienia o podjęciu decyzji w sprawie obsadzenia stanowiska jedynie wybranego kandydata.
Zaproszenie do składania ofert biegłych rewidentów na przeprowadzenie badania rocznego sprawozdania finansowego za 2016 rok
Zaproszenie do składania ofert biegłych rewidentów na przeprowadzenie badania rocznego sprawozdania finansowego za 2016 rok
Pełne dane Instytutu:
Muzeum i Instytut Zoologii Polskiej Akademii Nauk
Ul: Wilcza 64, 00-679 Warszawa
Numer rejestru: RIN-II-22/98
Liczba zatrudnionych w Instytucie na dzień 30.11.2016 r. - 102
Suma bilansowa na dzień 31.12.2015 r. wynosiła - 7 549 802,44
Przychody całkowite na dzień 31.12.2015 r. - 9 898 869,37
Badanie powinno spełniać wymogi:
- ustawy o rachunkowości,
- norm badania ustalonych przez Krajową Izbę Biegłych Rewidentów,
- wytycznych w Decyzji nr 44/2016 Prezesa Polskiej Akademii Nauk z dnia 28.10.2016 r.
- termin wykonania badania do 20.05.2017 r.
Podmiot ubiegający się o przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za 2016 r. proszony jest o złożenie do dnia 30 grudnia 2016 r. w sekretariacie Instytutu bądź przesłanie pocztą następujących dokumentów:
- Ofertę z informacją o formie prowadzonej działalności wraz z wpisem do rejestru biegłych rewidentów oraz o wpisie na listę podmiotów uprawnionych do badania sprawozdań finansowych,
- Oświadczenia o spełnieniu przez podmiot, jak również biegłego rewidenta ustawowo określonych warunków do wyrażenia bezstronnej i niezależnej opinii o badanym sprawozdaniu finansowym,
- Oświadczenia o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania badania sprawozdania finansowego, jak również znajomości zasad gospodarki finansowej instytutów naukowych Polskiej Akademii Nauk i finansowania nauki,
- Cenę za badanie sprawozdania finansowego oraz sporządzenie pisemnej opinii oraz raportu,
- Określenie składu zespołu przeprowadzającego badanie, z wyszczególnieniem osób posiadających uprawnienie biegłego rewidenta,
Dokumenty należy dostarczyć na adres Muzeum i Instytutu Zoologii Polskiej Akademii Nauk
Ul: Wilcza 64, 00-679 Warszawa w sekretariacie, pok. 100 do dnia 30.12.2016 r. do godziny 15:00 z dopiskiem na kopercie: „Oferta na przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego za 2016 r.”
Czynności związane z wyborem biegłego rewidenta dokona organ zatwierdzający sprawozdanie finansowe jakim jest Prezes Polskiej Akademii Nauk ( art., 66 pkt 4 ustawy o rachunkowości)
Zaproszenie do składania ofert zostanie rozesłane do potencjalnych Wykonawców, jak również umieszczone na stronie internetowej Muzeum i Instytutu Zoologii PAN (miiz.waw.pl) w zakładce zamówienia publiczne, jak również na tablicy ogłoszeń Instytutu w siedzibie przy Wilczej 64, 00-679 Warszawa
Osoba do kontaktu:
Sylwia Wiśniewska
022 6293221